Latest News

Fahrin Ahmad & Zara Zya Bercinta? Apa Kata Anda?

Jeng jeng jeng. Kemesraan Fahrin Ahmad dan Zara Zya di Instagram akhirnya dapat dihidu oleh pihak media. Mereka berdua dilihat sering berbalas komen di gambar masing-masing sehingga menimbulkan persoalan mengenai status hubungan mereka. Adakah bibit-bibit cinta sudah mula mekar antara kedua-dua pelakon ini? Atau mereka memang sudah bercinta cuma masih enggan berkongsi dengan khalayak ramai? Jeng jeng jeng.
zara zya
Secara jujur, sesuai juga Fahrin Ahmad dan Zara Zya ini. Dua-dua masih ‘single’. Tak ada istilah rampas merampas akan berlaku. Dua-dua pun pelakon. Comel juga apabila melihat mereka berdua saling berbalas komen. Antara komen-komen yang telah ditulis oleh Fahrin dan Zara.
zara zya
Zara Zya yang diminta memberi ulasan mengenai gosip ini enggan memberikan sebarang komen dan menganggap ia adalah sekadar gosip biasa sahaja. Hmmmm. Kadangkala dari gosip boleh bertukar jadi benar. Mana tahu ada jodoh kan?
zara zya
Apa kata anda? Sesuai ke tak sesuai Fahrin Ahmad dan Zara Zya bercinta? Atau anda sendiri ada menyimpan hati terhadap salah seorang daripada mereka? Hehehe. Kongsikan pendapat anda di ruangan komen.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.