Latest News

Gambar Itu Bersifat Artistik Bukan Lucah – Siti Saleha

Segelintir rakyat Malaysia ini semua benda pun nak dibayangkan benda bukan-bukan. Abang Nara tengok gambar Siti Saleha di bawah tak adalah pulak nak fikir yang bukan-bukan. Biasalah hanya seorang gadis duduk di atas batang kayu yang berada di tepi pantai di Pulau Tioman. Masalahnya boleh pulak hanya kerana gambar sebegini komen-komen lucah yang tidak masuk akal diterima oleh Siti Saleha. Sedih sungguh.
siti saleha
Orang seni memang ada nilai artistik mereka yang tersendiri. Namun mungkin interpetrasi setiap manusia yang berbeza menyebabkan timbulnya komen-komen kurang menyenangkan. Kata Siti Saleha menerusiMstar Online:-
Saya tidak pasti apa yang silapnya dengan gambar berkenaan kerana pada saya ia hanya bersifat artistik. Sebagai seorang selebriti saya tahu had dan sentiasa berhati-hati sebelum memuat naik sesuatu gambar di laman sosial. Ini adalah harga yang saya perlu bayar apabila menjadi seorang selebriti dan saya terima cuma mana yang terlalu melampau saya akan sekat mereka
siti saleha
Jangan lepas ini kalau Siti Saleha muat naik gambar dengan sudu dan garfu pun boleh dijadikan bahan komen tak masuk akal oleh para pengikutnya sudahlah. Nasib baik Siti Saleha nie jenis memahami lumrah kehidupan seorang selebriti. Bersabarlah. Biasalah semua ini. Fikiran manusia kan lain-lain. Tak gitu?______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.