Latest News

Kak Zai Pengganti Joan Rivers...


 
KL, 9 SEPT 2014: Murai Batu percaya, tak begitu ramai yang mengenali siapa Kak Zai. Tapi di kalangan orang-orang di dalam dunia hiburan tanah air khususnya di bidang penyiaran televisyen, khidmat Kak Zai sangat penting serta sangat diperlukan oleh pihak produksi.

Sebab Kak Zai bersama teamnya yang sibuk menguruskan gaya dan pakaian seseorang peserta mahu pun selebriti yang terlibat di dalam sesebuah acara atau program hiburan. 

Dan, seingat Murai Batu, selaku perunding gaya, Kak Zai atau nama sebenarnya, Zaihani Zain memang sangat tegas orangnya, lebih-lebih lagi dalam menentukan hala tuju gaya dan pemakaian seseorang peserta atau selebriti. Tak hairanlah kalau dia digelar Joan Rivers Malaysia uols. 

Tapi, biasalah. Dalam apa pekerjaan pun, tak semua benda kita boleh dapat. Sama jugalah macam Kak Zai. Tapi, hujung-hujung, bila ada problem dengan gaya dan pemakaian, yang kena bukan orang lain. Dia dengan team dia jugak. 

Mungkin korang pernah tertanya, apakah program yang melibatkan Kak Zai dengan teamnya. Well..well..well..Kalau nak tahu, Akademi Fantasia (AF) yang dulu-dulu, adalah antaranya. 

Kemudian Kak Zai berhenti seketika daripada Astro dan beberapa musim terakhir Akademi Fantasia telah menggunakan khidmat Perunding Gaya yang lain. 

Namun, yang menariknya, dalam AF2014, khidmat Kak Zai diperlukan semula. Bagai, sirih pulang ke gagang, begitulah ibaratnya kepulangan semula Kak Zai dalam AF kali ini. 

So, buat kak Zai, selamat kembali bertugas semula di AF2014 dan selamat berjuang... 

       ______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

Berita Sensasi Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.