Latest News

Ke’sado’an Kaki Zul Ariffin Jadi Bualan Hangat Di Kalangan Peminat

Nama Zul Ariffin memang mencanak-canak naik popularitinya selepas membintangi drama Rindu Awak 200% baru-baru ini. Abang Nara agak misteri juga mengapa Zul Ariffin agak lambat menjadi popular. Muka pun kacak, badan tough, bujang, senyuman manis dan yang pasti, lakonannya mencairkan hati para gadis. Mungkin sebelum ini tidak ada drama yang benar-benar menyerlahkan bakat Zul Ariffin. Apa pun, biar lambat asalkan popular jugak. Tak gitu?
zul ariffin
Walaupun drama Rindu Awak 200% telah tamat, namun nama Zul Ariffin masih menjadi bualan ramai terutama di kalangan gadis-gadis. Terbaru, sekeping gambar kakinya yang amat ‘sado’ telah menjadi topik hangat di Instagram. Ramai gadis-gadis yang melahirkan rasa ‘geram’ mereka dengan ke’tough’an kaki pelakon ini. Abang Nara yang lelaki nie pun rasa jeles. Itu baru kaki. Belum lengan, dada dan sebagainya.
zul ariffin
Ramai gadis-gadis yang memberi komen ‘tidak boleh tidur malam‘, ‘amboi sadonya‘ dan ‘i want to make him mine‘ apabila melihat ke’sado’an kaki Zul Ariffin. Dasyat sungguh penangan lelaki kacak ini. Abang Nara gelak-gelak je baca komen yang diberikan. Kelakar jugak peminat-peminat Zul Ariffin nie.
zul ariffinzul ariffin
Gadis-gadis tak apalah nak nakal-nakal sikit macam ini. Kalau anda seorang mak dan isteri, diharap anda mengawal perasaan nakal anda itu. Hehehe. Apa pun semoga populariti Zul Ariffin tidak akan jatuh selepas tamatnya drama Rindu Awak 200%. Kenalah terus berlakon dalam drama yang best-best. Kekalkan momentum yang sedia ada. Tak gitu? Lagi beberapa gambar si kacak Zul Ariffin dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.