Latest News

Sharnaaz Seorang Yang Gila-Gila – Sharifah Anis Al Idrus

Ya seorang lelaki kena ada perangai gila-gila barulah best dan tak membosankan. Kalau skema sangat, boring jugak kan? Perangai gila-gila Sharnaaz nampaknya menjadi tarikan buat Sharifah Anis Al Idrus untuk lebih mengenali pelakon ini dengan rapat. Baguslah tue. Abang Nara tengok diorang dua memang ‘matching’ pun. Sorang hensem sorang cun. Muka pun lebih kurang sama.
anis sharnaazLagi best ialah apabila Anis Al Idrus enggan memikirkan mengenai masa lampau Sharnaaz Ahmad. Apa yang dah terjadi, biarlah terjadi. Fokus pada masa kini. Satu pemikiran yang harus ada pada semua orang. Kata Anis Al Idrus:-
Bagi saya, segala kontroversi dan apa juga isu yang mengaitkan dirinya, itu dia punya cerita lalu. Apa yang berlaku sekarang, sekarang lah. Saya tak judge dia daripada perhubungan juga kisah-kisah kontroversi dia yang lepas.
Kami sedang berkenalan. Sharnaaz ni senang di dekati. Saya tak suka sangat lelaki yang terlalu serius. Sharnaaz, dia seorang yang giler-giler. Tentang ada yag kata di seorang yang panas baran, sebenarnya dakwaan itu tak betul. Dia bukan macam tu. Keluarga saya pun menyenangi Sharnaaz.
Saya masih muda dan belum masanya untuk saya memikirkan soal kahwin. Biarlah saya fokus terhadap kerjaya peragaan saya dulu.
anis dan sharnaaz
Mula-mula ini kawanlah dulu, kenal hati budi dengan lebih rapat. Kalau ada rasa kesesuaian, bolehlah terus ke ‘next step’. Sama-samalah kita doakan mereka berdua ada jodoh. Seronok Abang Nara tengok mereka berdua. Memang sama padan. Sumber MalaysianDigest.
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.