Latest News

Walau Sudah Ada Kekasih, Tasha Shila Masih Dihimpit Lelaki Hidung Belang

Susah juga menjadi wanita yang cantik jelita seperti Tasha Shila ini. Walaupun satu Malaysia sudah tahuhatinya telah dimiliki oleh seorang jejaka bernama Hans, masih ramai lelaki-lelaki hidung belang yang masih cuba menghimpit dirinya. Mungkin daya penarik Tasha terlalu hebat sehingga membuatkan lelaki hidung belang ini mencuba nasib. Inilah yang dikatakan ‘susah juga kalau ada awek cun’.
tasha shila
Namun begitu Hans boleh menarik nafas lega kerana Tasha Shila bukan sahaja tidak melayan lelaki hidung belang yang cuba menggodanya, malah turut memberitahu hatinya sudah dimiliki. Kata Tasha Shila menerusi portal GUA:-
Ada juga yang cuba mengenali dan mendekati saya walaupun mereka sudah tahu mengenai hubungan saya dengan Han. Mereka secara berterus-terang menyuruh saya meninggalkan Han. Saya cuma bersikap jujur dengan mereka dan saya mengatakan yang saya kini sedang mengenali Han. Saya sendiri pun tak suka untuk rapat dan mengenali ramai orang. Jika niat mereka mahu berkawan sahaja, saya okay dengan perkara itu.
Hubungan kami berjalan seperti biasa. Tiada masalah yang terjadi. Dia seorang yang memahami kerjaya saya. Kami masing-masing sibuk, tetapi kami bersikap ‘give and take’. Saya sedang mengenali dia dan saya akui dia merupakan seorang yang istimewa. Untuk ke peringkat yang seterusnya, saya serahkan semua kepada ketentuan takdir
tasha
Hanya ada satu cara untuk menghalang kemaraan lelaki-lelaki hidung belang ini. Tak lain tak bukan ialah Tasha kena berkahwin cepat-cepat. Kalau dah kahwin nanti, mesti Tasha tidak akan diganggu lagi. Kalau kena kacau pun, Hans boleh gunakan kemahiran Muay Thai nya untuk meng’karate’ lelaki-lelaki tersebut. Hehehe. Tak gitu?______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.