Latest News

Nur Fazura Artis Pertama Malaysia Ada Rancangan Realiti Sendiri

Wow. Tahniah diucapkan kepada Nur Fazura kerana menjadi artis Malaysia pertama yang bakal mempunyai rancangan realiti sendiri. Menariknya rancangan yang diberi nama ‘Facing Up To Fazura’ ini akan ditayangkan di saluran antarabangsa E!. Pastinya para peminat Fazura sudah tidak sabar lagi untuk menonton 5 episod yang bakal ditayangkan pada Disember ini yang akan memaparkan kehidupan peribadi pelakon jelita ini.
rancangan realiti fazura
Kata Fazura menerusi Berita Harian:-
Menerusi program itu nanti saya mahu mereka yang tidak mengenali diri saya akan lebih kenal siapa Fazura sebenarnya. Semua yang dipaparkan dalam program ini adalah realiti dan bukannya rekaan.
Sejujurnya saya sangat terharu dan teruja apabila saluran E! mahu mengabadikan kisah saya dalam program terbitan mereka.
fazura
Abang Nara pasti tak akan lepaskan peluang untuk menonton program realiti Fazura ini. Pasti banyak benda-benda peribadi yang dikongsikan oleh Fazura. Tak sabar rasanya nak tunggu Disember. Bolehlah tengok sisi sebenar Fazura. Diharap selepas ini, akan lebih ramai artis yang diberikan tawaran sebegini. Barulah makin meriah dunia hiburan tanah air kita. Tak gitu?
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.