Latest News

Fizo Omar & Mawar Sambut Ulang Tahun Pertama Di Langkawi

Pejam celik pejam celik perkahwinan Fizo Omar dan Mawar Abdul Karim telah pun menjangkau usia 1 tahun. Pantas sungguh masa berlalu. Rasa macam semalam baru melihat mereka berdua bersanding di atas pelamin. Sempena ulang tahun yang penuh bermakna ini, Fizo dan Mawar telah pun terbang untuk meluangkan masa bersama-sama di pulau Langkawi.
fizo omar dan mawar
Walaupun pelbagai kontroversi melanda sepanjang usia 1 tahun perkahwinan, Fizo dan Mawar kedua-duanya nampak semakin fokus terhadap perniagaan masing-masing. Fizo dengan burgernya manakala Mawar dengan tudungnya. Kedua-duanya memang otak business. Semoga perniagaan mereka semakin hari akan semakin berkembang.
fizo omar dan mawar
Sama-samalah kita doakan agar Fizo dan Mawar dikurniakan berita baik mengenai kehadiran orang ketiga dalam hidup mereka tidak lama lagi. Pastinya mereka berdua juga sudah tidak sabar untuk menimang cahaya mata. Banyakkan berdoa. Insya Allah akan dimurahkan rezeki. Selamat menyambut ulang tahun buat Fizo dan Mawar. Semoga kekal abadi sehingga ke syurga. Amin.
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.