Latest News

Nasihat Yana Samsudin Ini Sangat Bagus Untuk Kita Renungi Bersama

Jarang rasanya selebriti tempatan menulis sesuatu yang bagus untuk tatapan kita semua. Seperti yang kita semua sedia maklum, kelahiran anak Rozita Che Wan dan Zain Saidin baru-baru ini telah menimbulkan fenomena yang tersendiri. Ramai yang mengkagumi kecomelan puteri Che Ta itu. Malah ramai yang membuat perbandingan antara anak Che Ta dan anak mereka sendiri, anak Che Ta dan Lara Alana serta macam-macam perbandingan lagilah.
Secara jujur Abang Nara agak kecewa dengan perbandingan-perbandingan yang dilakukan. Setiap anak ada kecomelannya tersendiri. Tak ke sedih hati ibu dan ayah apabila anak kita dikatakan kurang comel berbanding anak orang lain. Jadi apabila membaca nasihat Yana Samsudin yang ditulis di Facebooknya, Abang Nara terasa ingin berkongsi untuk tatapan kita semua.
anak che ta
Sangat bagus nasihat Yana Samsudin ini. Sebagai manusia kadangkala kita over excited sehingga menulis sesuatu yang akan melukakan hati orang terdekat. Yang penting kita harus bersyukur dengan kurniaan olehNya. Kita juga harus belajar gembira untuk orang lain tanpa buat perbandingan. Tahniah Yana kerana nasihat yang amat padu. Sama-samalah kita ambil pengajaran.
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.