Latest News

Khaty Fauziah Disaman Guna Plat MOMMY

Perghhh~~ Smart jugak nombor plat kereta Khaty Fauziah ini. MCM1774 ditukarkan sehingga menjadi MOMMY. Sekali pandang pun tau ia menyalahi peraturan. Tidak mengikut spesifikasi JPJ. Akibatnya, Khaty telah disaman ketika memandu kereta Audi Q5nya yang dihadiahkan oleh anaknya, Shaheizy Sam di Lebuhraya DUKE.
khaty fauziah
Apa pun Abang Nara respek dengan Khaty Fauziah yang jelas tenang menyedari kesalahan yang dilakukan olehnya. Kata Khaty:-
Selepas ini mummy agak takut untuk memandu lagi. Mummy sedar dan akur dengan kesalahan ini. Sebagai artis kita juga harus patuh dengan undang-undang yang ditetapkan kerajaan. Tiada hak keistimewaan kepada golongan seni dan polis hanya menjalankan tugas mengikut undang.undang.
Mummy akan minta Sam untuk segera menukar plat nombor pendaftaran ini. Nasihat Mummy kepada golongan seni, siapa pun kita, undang-undang harus dipatuhi.
khaty fauziah
Semoga kes ini mejadi pengajaran untuk kita semua. Abang Nara juga berharap agar pihak polis lebih tegas mengambil tindakan kepada para VVIP yang membawa kereta besar dan nombor plat yang sekali tengok pun dah tahu memang tak ikut kriteria ditetapkan. Janganlah rakyat marhaen seperti kami ini sahaja disaman. Semoga lebih adil dan telus di masa hadapan. Sumber Berita Harian.
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.