Latest News

(TAHNIAH)Johan & Ozlyn Timang Cahaya Mata Perempuan

Setelah mendapat 3 cahaya mata lelaki, akhirnya Johan dan Ozlyn telah pun dikurniakan cahaya mata perempuan pertama mereka pada 25 November 2014 yang lalu. Dilahirkan dengan berat 4.11kg, berita gembira ini telah pun disampaikan oleh Johan sendiri menerusi akaun Instagram mereka. Jutaan tahniah diucapkan kepada pasangan suami isteri. Pasti kedua-duanya sedang excited menerima kehadiran orang baru dalam hidup mereka.
johan dan ozylyn
Namun begitu di kala bergembira dengan kehadiran si ‘princess’, Johan dan Ozlyn turut sama diuji dengan berita pemergian nenda kesayangan mereka. Tulis Johan:-
Assalammualaikum semua.. pertama skali sya nk ucapkan alhamdulillah dan syukur pd Allah s.w.t krn telah mempermudahkan segala2nya.. isteri sya telah pon selamat melahirkan puteri sulung dan merupakan anak ke 4 kami pd 25hb nov dgn berat 4.11kg.. seperti biasa sya x pernah kongsikan wajah penuh anak2 sya.. rezeki memsg kalau dpt jumpa dpn2.. dpt la tatap wajah anak2 sya..
maaf jika ada yg x terreply wassap atau text dgn kata2 tahniah.. sya perlu beri isteri sya ruang utk berehat memandangkan ketika menyambut berita gembira kelahiran kami juga diuji dgn berita yg sedih.. nenda kesygan kami telah kembali kerahmatullah dan selamat dikebumikan semlm.. harap semua memahami situasi kami sekeluarga terima kasih atas doa dr kalian.. moga Allah melindungi kita semua dunia akhirat amin..
johan dan ozylyn
Semoga Johan dan Ozlyn bersabar dengan ujian yang menimpa mereka. Apa pun, sekali lagi tahniah diucapkan. Semoga si ‘princess’ membesar dengan sihat dan sempurna. Sama-samalah kita doakan.
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.