Latest News

(2 FOTO) Anak Lelaki Kedua Tomok Andrashah Iman

Semalam kita telah mendapat berita bahawa isteri Tomok telah selamat melahirkan cahaya mata lelaki kedua mereka. Ramai yang sudah tidak sabar melihat foto bayi mereka itu.
Menerusi laman Instagram miliknya, Tomok hari ini telah memuat naik foto dan turut mendedahkan nama anak lelakinya  yang diberi nama Andrashah Iman.
Tomok merasa syukur kerana segala proses berjalan dengan lancar apabila kedua-dua ibu dan anak berada dalam keadaan sihat.
Alhamdulillah saya bersyukur kerana kali ini segala-segalanya berjalan lebih lancar kerana mempunyai pengalaman daripada kelahiran Arrian dulu.
Jadi saya dah bersedia dari segi barang persiapan bersalin isteri serta doktor juga telah memberikan tarikh jangkaan bersalin pada Jumaat lalu.
Andrashah Iman selamat dilahirkan di Prince Court Medical Centre pada jam 1.34 tengah hari semalam dengan berat 3.33 kilogram.
 Syukur, memang comel kan Andrashah Iman? Lepas ni peminat tak sabar pula melihat kerenah anak lelaki kedua Tomok apabila diusik oleh ayahnya seperti Arrian dulu.
Sumber Berita: BH ONLINE
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.