Latest News

Kumpulan Virus Akhirnya Tersingkir Daripada MLM2014

Malam semalam menyaksikan tiada kejutan besar yang berlaku apabila nama kumpulan Virus diumumkan sebagai kumpulan yang tersingkir dan gagal memasuki peringkat akhir Maharaja Lawak Mega 2014. Keputusan yang diumumkan oleh Nur Fazura itu sudah boleh dijangka kerana persembahan kumpulan Virus sekali lagi mengecewakan minggu ini. Kalau minggu lepas mereka diselamatkan dengan ketiadaan penyingkiran, kali ini nasib mereka tidak lagi sebertuah itu.
virus Tema minggu ini ialah ‘props’ dan loghat. Secara jujur, penyingkiran Virus adalah wajar berdasarkan prestasi semasa. Apa pun penyingkiran ini jelas membuktikan para penonton dan pengundi kini lebih mementingkan kualiti berbanding populariti. Kalau lawak dan persembahan tak ke mana, populariti tidak akan membantu. Semoga ia menjadi pengajaran buat kita semua.
virus Dengan penyingkiran Virus, 5 peserta yang akan bertarung di peringkat akhir MLM2014 minggu hadapan ialah Shiro, Bocey, Zero, Sepahtu dan Nabil. Good luck and all the best diucapkan. Diharap dapat berikan persembahan yang terbaik minggu hadapan. Sama-sama kita nantikan.
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.