Latest News

Abby Abadi Sudah Bernikah?

Terbaru,  Abby dan Ustaz Khairul dilaporkan sudah sah bergelar suami dan isteri apabila lelaki tersebut memuat naik gambar menghulurkan senaskah Al- Quran kepada seorang wanita mirip Abby dengan bait penuh rasa cinta kepada seseorang.
Perkara tersebut nampaknya benar apabila seorang lelaki yang dikenali sebagai @dijayamin telah mengiyakan pertanyaan peminat mengenai status Abby dan Ustaz Khairul.
Alhamdulillah mereka sekarang pasangan suami isteri.. semoga kebahagiaan milik mereka.
Jika berita ini benar, maka ini adalah perkahwinan kali ke tiga buat Abby. Terdahulu, bekas penyanyi kumpulan Elite ini pernah mendirikan rumah tanggan bersama aktor Norman Hakim dan di kurniakan tiga orang cahaya mata sebelum bercerai.  Kemudian, Abby telah bernikah dengan jejaka lebih muda daripada beliau iaitu Noor Farhan  di Thailand dan bercerai juga tidak sampai setahun kerana berlakunya salah faham diantara mereka.
Kalau benar Abby Abadi sudah bernikah kami ucapkan tahniah. Semoga pernikahan kali ini kekal sehingga akhir hayat. Harapnya Abby dan Ustaz Khairul dapat bersabar dan bertolak ansur jika timbulnya masalah. Kesian kepada anak-anak Abby yang  sering melihat ibunya derita kerana lelaki sebelum ini bukan?
Sumber Berita: my artis
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.