Latest News

Almy Nadia Naik Sawan Dikutuk Gemuk Macam Babi

Ok memang ini sedih dan menyedihkan. Perempuan yang mengandung sudah tentu berat badannya akan naik. Sikit atau banyak, ia bergantung kepada individu. Dan bila berat badan sudah naik, memang susah untuk turunkan. Lebih-lebih lagi dengan kesibukan menjaga anak sampai tiada masa untuk menguruskan diri sendiri. Sedih Abang Nara membaca luahan hati Almy Nadia yang dikutuk gemuk macam babi oleh sesetengah manusia yang tak prihatin. Mulut si pengkutuk itu memang wajar dicili.
almy nadia gemuk
Mungkin si pengkutuk belum berkahwin atau masih tidak mempunyai anak. Sedap-sedap je main cakap lepas. Akibatnya Almy Nadia tertekan sampai naik sawan. Sawan adalah satu perkara bahaya lebih-lebih lagi dengan kehadiran si bayi yang memerlukan perhatian 100% daripada ibunya. Kata Almy:-
Agak stress yer!!!! Gila tak stress ke sana sini cakap aku gemok… Yess aku sedaq aku gemok.. Nih nak bgtau sat.. Masa aku mengandung aku 90kg overweight FaHAM.. Jd lps beranak aku turun pun sikit ja.. Ya aku akan kuruskan badan balik FAHAM!!! Sabaq sat naa.. Aku nih baru ja beranak baru 2 bulan FAHAM!!! fAHAM KA TAk skrg!!!FAHAM KA TAKkkk!!!!
aku memang nak kurus.sapa taknak kurus.. Aku pun menyamph tgk bdn besaq mcm nih .. Sbb bdn besaq mcm nih aku penah kena hina kena caci.kena kutuk sbb gemok.. Mcm skrg org dok kata aku mengandung lg la.gemok mcm ba alif ba ya la.gemok nak mam laa.. Mcm2 korang kutuk aku.setiap pic aku korang kutuk aku..
Sampai aku naik menyampah n naik sawan.sampai aku boleh jd gila sampai takmau keluaq rumah.. Sedangkan aku ni masih menyusu badan anak aku baru berusia 2bulan.. Pikiaq ada otak ka tak!!!!!! Ini ja aku nak bgtau baca.pkiaq.. Toksah dok nak komen. Mcm diri baik sgt.
almy nadia gemuk
Diharap Almy Nadia bersabar dan buat tidak peduli dengan kutukan-kutukan sebegini. Memang sakit hati kalau melayan. Perkara biasa untuk ibu yang baru lepas beranak untuk tidak kurus seperti zaman anak dara dulu. Yang penting diri sendiri sihat dan mampu memberikan yang terbaik untuk anak. Orang lain tak tahu apa yang berlaku dalam hidup kita. Sekadar kutuk mengutuk tanpa tahu kepenatan yang kita alami. Tak gitu?______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita Sensasi Designed by Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.