Latest News

Uqasha Senrose Masih Kekasih Saya – Syafiq Kyle

Hubungan cinta yang terjalin antara aktor Syafiq Kyle dan Uqasha Senrose bukan lagi satu berita baru, malah pihak media serta minat sering bertanya pelbagai soalan kepada mereka. Mengakui sudah bosan dan rimas apabila melayan pertanyaan berkaitan kisah percintaannya, Syafiq menjelaskan Uqasha masih lagi kekasihnya.
Kisah peribadi saya tidak menarik pun untuk dikongsi. Bukan apa, saya macam orang lain juga yang melalui fasa percintaan. Jadi untuk bercerita lebih-lebih adalah tidak manis. Dia (Uqasha) masih kekasih saya.
Tidak semestinya apabila bercinta perlu kerap berjumpa. Memandangkan dia pun ada kerjaya sendiri, jadi saya faham. Begitu juga sebaliknya. Tambahan teknologi hari ini canggih, banyak cara boleh berkomunikasi.
Walaupun belum mempunyai perancangan untuk mendirikan rumah tangga, Syafiq bagaimanapun sedang berusaha sedaya upaya beliau untuk mengumpul aset hasil titik peluh sepanjang bergelar artis demi masa hadapan beliau dan keluarga.
Sepanjang tiga tahun berlakon, alhamdulillah saya sudah mengumpul harta dan aset sendiri. Akan datang saya mahu membeli rumah pula. Ia sedang diusahakan. Selepas itu baru fikir nak kahwin. Bukan apa, saya mahukan kehidupan berkeluarga lebih selesa.
Biasalah la tu kalau peminat dan media mahu tahu mengenai perkembangan terkini tentang kisah percintaan artis pujaan mereka, memanglah kadang-kala ia merimaskan tetapi mereka juga menjadi tulang belakang seseorang artis.
Sumber Berita : Harian Metro
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.