Latest News

NELYDIA SENROSE UPLOAD GAMBAR GAMBAR BUKA PUASA UMPAMA MEMPERSENDA GOLONGAN MISKIN


kerana memuat naik gambar berbuka puasa di dalam kereta, pelakon terkenal Nelydia Senrose ditegur oleh seorang yang bukan beragama islam , kerana tindakan nya memuat naik gambar tersebut boleh membuatkan golongan yang tidak berkemampuan terasa, kerana gambar tersebut, menunjukan Nelydia berbuka puasa di dalam kereta mewah seolah mempersendakan kan keadaan tersebut.
 berikut adalah komen yang diberikan oleh individu tersebut.
"sorry kalau kata2 saya keterlalu sebab saya ni budak india, dah saya tak patut komen pasal hal buka puasa sangat sedangkan saya ada tengok banyak sahabat melayu, izinkan saya tumpang komen kalau tengok selebriti macam ni post untuk publisiti naik angin saya. siap berbuka dengan kereta mewah dengan aircond sejuknya pun nak heboh. apa nak sedih sangat tu. saya tak faham. u tu kalau ada masa pi tengok ataupun ronda2 dengan kereta mewah u tu. pakcik anggota trafik polis dan juga orang yang berbuka puasa tepi jalan dengan sandar motor, duduk kat bus stop. ada yang family sederhana takde tempat tinggal lagi. ingat kat orang lain juga yang hidup mereka sengsara, bersyukur sikit dnegan apa yang ada. jangan terlalu publisiti pula. Harap maaf, salah menunaikan ibadah puasa dan advance selamat hari raya aidilfitri unduk anda semua."


______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.