Latest News

Kesian Farah Mendoza Tak Banyak Nak Job, Dia Nak Job – Almy Nadia

 Hati isteri mana yang tak angin jika suaminya dikaitkan dengan wanita lain, ya tak? Mungkin itu juga yang berlaku pada Almy Nadia apabila memuat naik satu status Instagram memerli pelakon wanita yang dikatakan digoda oleh suaminya Fizz Fairuz, iaitu Farah Mendoza.
Menurut Almy, Farah ialah seorang artis baru yang tidak banyak job dan mahu job. Secara sinis, dia meminta penerbit baru mengambil Farah berlakon dalam drama mereka.
 photo fara1.jpg
almynadia86 Assalammualaikum semua selamat petang.. Hujan lebat petang nih ribut.. Hihihihihi apa2 pun sy gelak dulu.gelak sambil golek2 ngan anak .. Menikmati hari yg sejuk nih… Ok dah habis intro meh kami nak viralkan benda nih pulak.. Jom semua kita “FOLLOW ARTIS BAHARU INI” kesian this girl tak ramai FOLLOWER.. Pd DIRECTOR2 PRODUSER2 diluar sana please ambil ARTIS BAHARU ini berlakon.. Kesian this girl tak bnyk job.. This girl nak job.. Pls pls.. Kesian la kan dia..#hahahahahhahaahahhaahhaha#kauigtkaubolehlps#kauigtkaubesarsgt#jgnkacauumahtanggaaku #jgncuba2 @ayang_abbas @fizzfairuz   3min
Bagaimanapun, mungkin atas sebab tertentu, Almy telah memadam status yang dimuat naik olehnya itu.
Farah yang juga pelakon di bawah naungan mendakwa mempunyai bukti bahawa lelaki yang berbual dengannya di WeChat sememangnya Fizz. Setakat ini, bukti tersebut masih belum dikeluarkan oleh beliau.
Mungkin kini terdapat seribu kekesalan buat Farah kerana mendedahkan screenshot perbualannya dengan lelaki yang menggunakan nama Fizz Fairuz itu kepada umum, namun nasi sudah menjadi bubur. Sebagai pelakon baru, dia sepatutnya bertindak lebih bijak kerana kariernya baru saja bermula.
Diharap selepas ini Farah akan mengambil tindakan yang terbaik untuk membersihkan namanya. Beautifulnara.com
Jom layan (14 Gambar) Fara Mendoza, Artis Seksi Baharu Digoda Fizz Fairuz
Seorang pelakon baharu, Fara Mendoza telah mendedahkan paparan skrin perbualannya di WeChat bersama aktor Fizz Fairuz sehingga ianya menjadi viral di blog-blog hiburan dan laman sosial hari ini.
Dia mendakwa Fizz Fairuz cuba memikatnya dengan menawarkan wang ringgit dengan tujuan yang tidak baik.
Bagaimanapun, Fara Mendoza memadamkan semula paparan perbualan itu selepas ditegur oleh rakan artis yang lain.
Sehingga kini belum ada apa-apa penjelasan dikeluarkan oleh kedua-dua pihak baik dari Fizz Fairuz ataupun Fara sendiri mengenai kontroversi ini.

______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.