Latest News

Pelakon Cantik Fasha Sandha Parah Ditembak Di Tempat Letak Kereta.

Pelakon terkenal, Fasha Sandha ditembak di kawasan tempat letak kenderaan berhampiran sebuah restoran di Kota Damansara.

Pelakon Fasha Sandha dan Dazrin Kamarudin ditembak - Dua pelakon terkenal, Fasha Sandha dan Dazrin Kamarudin ditembak di kawasan tempat letak kenderaan berhampiran sebuah restoran di Kota Damansara.

Kejadian itu mengejutkan orang ramai yang berada di dalam restoran tersebut sehingga ada antara mereka yang membuat laporan polis, menyangka bunyi tembakan itu benar-benar berlaku.

Selang beberapa jam kemudian, penggambaran drama terpaksa dihentikan selepas didatangi dua kereta polis yang menerima aduan kejadian tembakan berkenaan.

Bagaimanapun, aktiviti penggambaran drama diteruskan semula selepas pihak polis mendengar penjelasan pengarah drama Along Kamaludin.

Katanya, perkara tersebut hanya salah faham sahaja kerana kejadian Dazrin dan Fasha ditembak seseorang dari dalam kereta sekadar babak lakonan.

"Kami buat babak itu di kawasan parkir bawah tanah sebenarnya, tapi tak sangka pula ada pengunjung restoran berhampiran terdengar dan menyangka ia kejadian jenayah sebenar."
Sumber asal : Harian Metro
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________
sumber

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.