Latest News

Diana Rafar Memendam Hati Bila Zamarul Hisham ‘Kaki’ Vape #VapeOn



Sekarang ni kalau kita pergi mana-mana je mesti nampak orang vape. Tak kira lah lelaki atau perempuan, mesti berasap je kat mulut tu. Tapi takpe lah, tu hak masing-masing cuma kalau nak vape on tu tengok tempat lah juga kan.

Tak terkecuali vagi artis-artis pun galak ber vape on. Macam Diana Rafar baru-baru ni memuat naik gambar di Instagram dan meluahkan rasa ‘kecewa’ terhadap Zamarul Hisham yang gemar mengumpul vapor sampai di tahap membazir. Hmm apa cerita ni?

Ya Allah tak dapat diungkap ngan kata2.. Hanya mampu memendam jelah… Nk tegur kang kecik hati pulak .. Minta tolong folowers kesayanganku semua tegur kan abg @zamarulhisham93 kita ni boleh tak… Tak kisah kalau dia nak hisap vape tp boleh tak suh dia berhenti kumpul vape pls… Dosa papa Allah marah membazir Allah tak suka… Semua colour semua brand dia nak beli… Cam mana nak buat ni???? rasa nak suh tutup je kedai vape @hembusvapor kat bawah ni???? vapeoff pls…. Sape sokong diana tolong bg nasihat kat @zamarulhisham93 .ni mesti semua geng abg lah ni???? sorry pa????????????????????????




______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita Sensasi Designed by Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.