Latest News

PANAS..!!! ANDA PASTI TERKEJUT DENGAN MESEJ LU-CAH SEORANG ARTIS WANITA KEPADA SUAMINYA....BACA NI..

Umum mengetahui bahawa ABBY ABADI dan juga suaminya baru saja mendirikan rumah tangga dan baru-baru ini Abby telah berk0ngsikan sesuatu yang mungkin agak intim untuk dik0ngsikan bersama peminat di Instagram.
Terharu dengan luahan suaminya di Instagram, Abby dalam masa yang sama turut membalas kenyataan suaminya di laman sosial itu dengan cukup romantis.
“Alolololoooo.. S0 suweettt!!! Terima Kasih juga buat suami @jaiezzany kerana menerima si d0b0kkkk ini seadanya. hehe… D0b0k ‘limited edition’ 0k hehe.. Malu dah nak ambil gambar sbb badan dah macam guni berassss”
“Apapun, nak pesan: Suamiku @jaiezzany jangan berangan ditempat kerja k. Balik nanti kita sh0pping atas katil k hehe… (Jangan bgtahu org shopping kt mana.. Nanti d0rg tiru hahaha,” antara ayat yang ditulis Abby di Instagramnya.
Mungkin juga apa yang dimaksudkan Abby adalah untuk sh0pping online di atas katil. Maklumlah, zaman sekarang mahu membeli belah di mana-mana pun boleh. Malah peminat juga menyatakan mereka sangat manis bersama. Apa pun, semoga pasangan ini bahagia till Jannah.

SUMBER : ROTI KAYA
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________
sumber

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.