Latest News

SENSASI!!! SHARNAZ AHMAD SEMAKIN SWEET DENGAN NOOR NABILA



Nampaknya semakin hari semakin terserlah kisah percintaan antara akt0r Sharnaaz Ahmad dan juga kakak kepada aktres dan selebriti N00r Neelofa iaitu N00r Nabila.....

Mana tidaknya, setiap status yang dimuat naik di laman Instagram pasangan ini tak sah kalau tak sweet. Dah macam era kisah percintaan Nora Danish dan juga Nedim Nazri je. – SWEET! Bukti Sharnaaz Ahmad Dan Noor Nabila Bercinta.....

Walaupun masing-masing enggan untuk mengisytiharkan mahupun mengakui hubungan yang terjalin antara mereka, sudah jelas lagi bersuluh masing-masing merupakan penyebab kegembiraan di setiap hari-hari yang ditempuhi. Wah, romantis gitu! Tak percaya cuba tengok ni:.....


apa-apa pun kami di G0sip Malaysia sangat gembira akhirnya Sharnaaz Ahmad menemui cal0n terbaik untuk dirinya. Apa jua keputusannya sudah tentu ramai peminat yang mend0akan agar pasangan ini kekal hingga ke jinjang pelamin, betul tak??????______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita Sensasi Designed by Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.