Latest News

Irwansyah dapat awek baru

Semua orang tahu Irwansyah dah putus cinta dengan Acha Septriasa. Malah ada yang mengatakan pelakon dan penyanyi itu pernah cuba membunuh diri dekkecewa cinta.

Tapi Irwan menafikan gosip itu. Dia mengakui hidupnya pernah sepi selepas putus cinta. Tapi kini segala-galanya sudah berjalan lancar.

Irwan masih lagi ada rasa kasih kepada Acha namun sekarang hubungan mereka sekadar kawan sahaja.

"Saya serik untuk bercinta dengan artis lagi, tapi kerja saya sebagai pelakon semestinya sering bertemu dengan artis. Tak bolehlah nak kata macam mana nanti," kata Irwansyah.

Siapa pula gadis manis di sebelah Irwan yang menghiasi cover Mangga keluaran terbaru ni.

Buah hati baru Irwan ke? Jangan salah sangka, inilah dia juara Mangga Star Search 2009 yang diadakan baru-baru ini.

Shima akui gementar apabia digandingkan dengan Irwansyah. Apatah lagi dia sememangnya meminati pelakon itu.

"Saya memang meminati Irwansyah dan apabila digandingkan dengannya dalam sesi fotografi ini, pastinya saya rasa gementar," kata Shima.

Kalau nak tahu lebih banyak cerita hot artis dalam dan luar negara, dapatkan segera altmajalah Mangga edisi Jun di pasaran. Ada banyak cerita hot kali ini.

Antara yanghot ialah kisah pelakon lelaki yanag menjalani pembedahana kosmetik membesarkan alat sulit.

Wow! Siapa tu. Dengar-dengarnya dia menjalanai pembedahan itu demi memuaskan pasangannya di ranjang. Macam-macam gelagat artis sekarangkan! Dah macam artis Barat dah.

Ada juga cerita pasangan yang sedang hangat bercinta, Farid Kamil dan Lisa Surihani serta empat bintang kacak dari Indonesia iaitu Samuel Rizal, Roy Sungkono, Arifin Putra dan Didi Riyaldi.

Kisah kumpulan kegilaan remaja Bunkface juga turut dimuatkan. Ada juga kisah Stacy, Datuk Siti Nurhaliza, Nabil dan teman wanitanya Irma Hasmie dan ramai lagi.

alt

alt

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.