Latest News

AC Mizal Buka Kedai di New York

Perniagaan gelang berkuasa magnet diusahakan pengacara dan pelakon popular AC Mizal semakin berkembang, malah ia kini sudah mula dipasarkan ke luar negara. Baru-baru ini, dia sempat bertanya khabar dan bercerita mengenai perkembangan terbaru pengacara rancangan Akadami Fantasia dan Ac Sempoi itu. Jelas AC, dia dan rakan kongsi niaganya kini sibuk menguruskan kedai mereka yang sudah dibuka di New York, Amerika Syarikat. Mendengarkan cerita AC itu, peminat pun ramailah tumpang bangga kerana bukan mudah untuk anak tempatan memulakan perniagaan di negeri yang turut popular dengan gelaran Big Apple itu.

kata AC pada peringkat awal, kedai yang dibuka itu hanyalah kecil dan dijadikan bahan pameran, lagi pun mereka bercadang mahu menjadikan ia sebagai tempat persinggahan sebelum memasarkan gelang dihasilkan itu ke Eropah. Bagaimanapun dia tidak menyangka apabila gelang yang dihasilkan dalam pelbagai corak itu digemari masyarakat di sana.

Sambutan hangat itu juga jelas AC bertitik tolak daripada gaya hidup orang di New York yang memang menitikberatkan hal berkaitan kesihatan. Apabila mengetahui gelang dipasarkan itu mampu membantu melancarkan perjalanan darah ia terus menjadi perhatian. Jelas AC lagi, dia tidak menyangka dalam tempoh singkat perniagaannya itu sudah membuahkan hasil lumayan dan kini mereka sedang merangka untuk membuka lagi beberapa cawangan di negeri utama seperti di Florida, Miami dan Los Angeles.

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.