Latest News

Anding AF Dan Amran Ismail Diulit Cinta Songsang?

amran dan anding af gay

Mengucap panjang Abang Nara membaca tulisan Raja di dalam BiPop semalam. Kata Raja, daripada sumber-sumber yang boleh dipercayai, bekas pelajar Akademi Fantasia, Anding dan pelakon baru, Amran Ismail kini sedang hangat dilamun cinta sesama sendiri. Terkejut dan terkesima terus Abang Nara dibuatnya. Punyalah ramai wanita di dunia ini, kenapa lelaki juga menjadi pilihan hati? Kata Raja dalam artikelnya semalam:-

Raja dapat tahu daripada si pemberi maklumat, kononnya ada cerita yang menyatakan Anding dan Amran memadu kasih nun jauh di seberang lautan baru-baru ini. Mereka turut bersama dengan seorang laki pelakon baru yang kononnya berbulan madu dengan pasangan songsangnya. Bukan main lagi umpama dunia mereka yang punya. Ada yang ternampak kelibat mereka berparti sakan.

Kadang-kadang Abang Nara terfikir kenapa ada antara manusia yang menjalinkan hubungan sebegini. Adakah kerana trauma sering kali dipermainkan wanita? Ataupun masa zaman kecilnya pernah ada kisah silam? Atau mungkin kerana naluri kelelakiannya memang tiada?

Kepada sesiapa yang terlibat dengan hal ini, masih belum terlambat untuk anda kembali ke pangkal jalan. Kepada Anding dan Amran, sila tampil untuk membalas kenyataan daripada Raja ini.

sumber:beautifulnara


______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.