Latest News

Bukan Bertunang & Shahz Jaszle Selamat Merisik Kekasih, Redzwani Puteri



Kenapa kami masih gunakan nama Shahz Jaszle & bukan’nya Shahrizal? Kerana nama Shahz Jaszle nampak lebih selebriti, urban, moden & bimbo. Boleh pakai alasan?

Beberapa minggu lalu, kecoh dunia hiburan Malaysia dengan penemuan kekasih baru Shahz Jaszle, Redzwani Puteri yang tiba tiba muncul dalam radar industri hiburan.

Dan, lebih menarik pasangan ini terus di’khabarkan akan bertunang pada 15 Julai 2012 iaitu semalam dan ia’nya tidak berlaku seperti yang di’gossipkan peminat.

Shahz Jaszle khabarnya semalam menghantar satu rombongan merisik ke kediaman keluarga Redzwani Puteri dan majlis di’khabarkan berlangsung dengan baik.

Redzwani Puteri menulis melalui Twitter beliau selesai majlis “Syukur alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar. Thank you family and friends for the well wishes. May Allah bless you always :)”

Tahniah buat Redzwani Puteri & Shahz Jaszle atas langkah pertama ke arah perkahwinan ini. Jangan di’lambat lambatkan proses untuk ke gerbang perkahwinan, sesuai sangat anda berdua sekarang ini.





sumber:rotikaya

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.