Latest News

Gambar: MTV World Stage 2012 Mencipta Rekod Dengan 16,000 Hadirin


Jika tanyakan kepada kami akan acara apakah paling meriah hujung minggu lalu, pasti’nya MTV World Stage 2012 menjadi jawapan kami. Memang konsert yang hebat.

Konsert yang berlangsung di Surf Beach @ Sunway Lagoon ini mencatat rekod tersendiri apabila lebih 16,000 peminat muzik hadir untuk menyaksikan idola muzik mereka.

Permintaan terhadap tiket masuk juga berada di’tahap tertinggi tahun ini dengan kemunculan bintang pop dunia Justin Bieber, KARA, Jay Park dan juga Mizz Nina.

Persembahan pembukaan di’mulakan oleh Justin Bieber yang mendendangkan 9 buah lagu buat peminat beliau di Malaysia dan merupakan kehadiran tunggal di Asia Tenggara.

Pentas seterusnya di’ambil alih oleh KARA yang kali ini merupakan kali pertama mereka melakukan persembahan di Malaysia — persembahan mereka cukup bertenaga.

Penyanyi penuh berbakat kelahiran Malaysia, Mizz Nina mengambil tempat dengan persembahan mantap beliau melalui lagu seperti Takeover, Hit Me Up & What You Waiting For.

Dan, MTV World Stage 2012 menutup tirai dengan persembahan penug energetik daripada bintang pop Korea, Jay Park melalui lagu beliau seperti Abandoned, Know Your Name, medley Nothing dan Girlfriend sebelum menutup pentas dengan rendisi hebat Body2Body.

MTV World Stage Live in Malaysia 2012 di’taja oleh Sunway Resort City, Lenovo, Xpax, Twisties dan Hong Leong Bank, dan di’sokong oleh MyCeb of the Ministry of Tourism, rakan penyiaran Astro & rakan radio rasmi Hitz.fm, ERA fm dan MYfm.




















sumber:rotikaya

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.