Latest News

Gossip: Aktress Popular Ke Kelab Sambut Ramadhan, Bangga Jaja Cerita


Dan, kita ada gossip pertama untuk bulan Ramadhan yang mulia ini. Ini akibatnya kalau diri terlalu bangga dengan perbuatan konon urban & menjaja cerita sana sini.

Dunia hiburan Malaysia bukan besar mana, kalau diri sendiri membuka cerita kepada teman teman rapat, lambat laun akan sampai juga ke pengetahuan kami yang dahagakan gossip.

Khabarnya, malam Jumaat yang lalu ketika ramai bersedia untuk berpuasa esok hari’nya, aktress popular bertubuh genit ini tidak segan silu hadir ke sebuah kelab hiburan.

Hadir bersama teman lelaki yang sehingga kini masih di’nafikan kewujudan’nya, aktress popular ini seakan tidak peduli dengan mata yang memandang akan kehadiran mereka di’situ.

Hanya pulang sekitar jam 3.00 pagi, selebriti ini bukan sekadar ‘bersahur’ di kelab berkenaan tetapi bangga menjaja kisah beliau yang ‘menyambut’ Ramadhan di’sana.

Sumber kami yang mendengar sendiri cerita dari selebriti ini kata’nya naik meluat dengan perangai bangga diri tidak bertempat selebriti ini dan meminta kami menegur apa patut. Siapalah diri kami untuk menegur ‘kan?

Masing masing sudah memasuki umur yang mampu berfikir sendiri akan buruk baik sesuatu tindakan. Cuma, kalau belum terlambat ingin kami nasihatkan jangan sambut Aidilfitri di kelab, tidak manis.



sumber:rotikaya

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.