Latest News

Hairie Othman Tidak Tolak Kemungkinan Untuk Bertanding PRU 13 a ini. Dan, jarang sangat kisah mereka ini meng


Lagi kisah selebriti dan politik & rasanya kami boleh wujudkan ruangan untuk liputan khas untuk fenomena ini. Dan, jarang sangat kisah mereka ini mengecewakan.

Selain Abby Abadi yang rancak berdakwah dan berkempen melalui Twitter, Hairie Othman seorang lagi selebriti yang sering di’lihat muncul di pentas ceramah PAS.

Di’temui Malaysia Kini baru baru ini, Hairie Othman menjawab persoalan juga khabar angin yang mengatakan beliau bakal menjadi calon PAS untuk bertanding dalam pilihanraya.

“Itu saya saya tidak menolak (kemungkinan akan dicalonkan). Tetapi buat masa ini saya masih belum memikirkan ke arah itu. Saya anggap diri saya ini sebagai aktivis parti sahaja”

Tambah Hairie Othman lagi, lebih ramai selebriti dan para artis menyokong Pakatan Rakyat berbanding sebelum ini tetapi ramai yang berdiam diri kerana mahu kekal dalam industri.

“Kawan-kawan artis ada yang menyokong & bersama Pakatan Rakyat secara senyap-senyap.”

“Cuma kebanyakannya memilih untuk tidak menyuarakannya kerana masih mahu kekal dalam industri,” ujar Hairie Othman yang berkata keputusan beliau menyertai PAS adalah penghijrahan politik & agama yang seiring.




sumber:rotikaya

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.