Latest News

Rita Dan Aidil Dinasihat Berbincang Secara Baik Untuk Contoh Kepada Masyarakat

Semua orang tahu betapa dalamnya kemelut rumah tangga Rita Rudaini dan Aidil. Sekejap nak cerai, sekejap tak jadi cerai. Satu persatu cerita dikeluarkan di mahkamah. Dan baru-baru ini, hakim yang mengendalikan kes mereka menasihatkan agar Rita dan Aidil berbincang secara baik mengenai masalah rumah tangga kerana mereka adalah selebriti terkenal.

rita aidil

Kata Hakim Syarie Wan Mahyuddin Wan Muhammad:-

Bersempena kedatangan bulan Ramadan adalah lebih baik Rita dan Aidil ambil keberkatan itu dengan berbincang secara baik mengenai masalah rumah tangga mereka. Tambahan pula kedua-dua mereka adalah selebriti terkenal dan patut menjadi contoh baik kepada masyarakat khususnya. Kalau tidak boleh selesai juga tiada masalah untuk bercerai secara baik

Betul juga kata Hakim Syarie Wan Mahyuddin Wan Muhammad ini. Impak perbicaraan kes Rita dan Aidil bukan hanya pada diri mereka sahaja tetapi juga kepada peminat-peminat mereka. Abang Nara doakan agar kes mereka dapat diselesaikan secepat mungkin. Lagi bagus kalau dapat diselesaikan secara baik. Kalau dah tak boleh sangat, hanya penceraianlah jalan terakhir. Semoga jalan terakhir itu dapat dielakkan.



sumber:beautifulnara

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.