Latest News

Azza Elite Syukur Disahkan Hamil

Nampaknya sambutan Syawal kali ini bermakna buat penyanyi serta pelakon tanah air, Azza (Elite).

Azza telah disahkan hamil sebentar tadi setelah hampir empat bulan mendirikan rumahtangga bersama suaminya, Azlan.

MyNewsHub telah menghubungi Azza bagi mendapatkan kepastian berkenaan khabar gembira itu.

Azza mengesahkan yang dia telah hamil tiga minggu.

“Saya tidak mengalami sebarang simptom yang teruk cuma tempoh haid saya sedikit lewat.

“Pada mulanya saya dan suami seperti sudah agak pada raya pertama haritu, tapi kami ambil keputusan untuk tunggu dahulu.

“Hari ini baru saya berpeluang untuk melakukan pemeriksaan dan syukur alhamdulillah, saya disahkan hamil,” kata Azza ketika dihubungi MyNewsHub di sini hari ini.

Nampaknya sambutan Syawal oleh Nor Azzarima Zawari, 34 serta suami, Azlan Zulaily, 25 pada tahun ini lebih bermakna.

“Sambutan Syawal sangat meriah apabila adanya keluarga yang besar.

“Tambah bermakna apabila saya disahkan mengandung,” jelas Azza.

Ini merupakan zuriat hasil perkahwinan kedua Azza yang telah mendirikan rumahtangga bersama Azlan pada 1 April lalu.

Sebelum ini, Azza telah mendirikan rumahtangga bersama Mohd Ehsan Tun Ahmad Zaidi Adruce tetapi tidak dikurniakan cahaya mata.

Syabas diucapkan kepada Azza serta suami.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.