Latest News

Berbual & SMS Lebih Lama Dengan Pelan Terbaru Maxis TalkMore 48



Tahukah anda mengikut kajian yang terkini, rakyat Malaysia secara purata membelanjakan RM150 sebulan untuk bil telefon bimbit mereka. Ya, anda mahu berjimat? Teruskan membaca.
Maxis baru sahaja melancarkan sebuah pelan khas TalkMore 48 yang kami kira secara automatik pelan terbaik yang kami tahu di Malaysia.
Bukan sahaja jika dibandingkan pelan postpaid Maxis yang lain, TalkMore 48 adalah yang paling murah berbanding mana mana rangkaian lain.
Bayangkan untuk hanya RM48 sebulan, anda akan menerima 400 minit tempoh berbual & 200 SMS ke semua rangkaian. Yeah, semua rangkaian.
Jika dikira dengan andaian 50% panggilan & SMS dibuat dalam rangkaian Maxis dan selebihnya untuk rangkaian lain, nilai yang anda terima sebenarnya berjumlah RM75 tetapi anda bayar hanya RM48.
Bukan itu sahaja, jika penggunaan anda mencecah sahaja RM110 (had kredit ditetapkan pada RM150), anda hanya perlu membayar 5 sen/minit untuk panggilan & 5 sen/SMS ke rangkaian Maxis.
Itu merupakan ganjaran yang selalunya anda terima jika melanggan pelan postpaid bertaraf premium melalui Maxis tetapi dengan TalkMore 48, anda boleh menerima kadar rendah yang sama.
Dengan deposit rendah hanya RM50 dan anda tidak akan terikat dengan apa apa kontrak, selain liputan terbaik di Malaysia, TalkMore 48 merupakan pilihan bijak untuk anda yang ingin pelan mesra poket.
Dapatkan maklumat lanjut di laman rasmi Maxis TalkMore 48 atau kunjungi mana mana cawangan sah Maxis hari ini dan anda semua boleh menjimatkan bil telefon bimbit anda.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.