Latest News

Nurul Syuhada Anggun Bertudung Hiasi Ruangan Hiburan Kosmo

Setelah penghijrahan ke arah imej bertudung oleh Nurul Syuhada Nurul Ain, jarang dilihat penampilannya menghiasi suratkhabar atau majalah dengan imej tersebut. Baru-baru ini suratkhabar Kosmo berjaya mendapatkan Nurul Syuhada untuk tampil bergaya menghiasi ruangan hiburan HabHib. Memang anggun sungguh!
nurul syuhada
Cantik kan? Di mata Abang Nara, memang Nurul Syuhada semakin cantik selepas bertudung. Semoga dengan penghijrahan selebriti popular ini, ramai peminatnya akan turut mengambil jejak langkah yang serupa. 2 lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.
P.S: Abang Nara telah membeli 6 buah buku hasil karya Ramlee Awang Murshid menggunakan MPHOnline. Order hari Khamis malam, pagi Sabtu dah dapat. Memang pantas sungguh. Free delivery pulak tue. Yang paling best, buku-buku yang Abang Nara beli ada diskaun sehingga 30% sempena Hari Malaysia. Korang pun cubalah membeli beli di laman web MPHOnline sebelum promosi tamat pada 30 September 2012. Dan jangan lupa 20 orang akan dipilih oleh Abang Nara untuk memenangi 2 buah novel PERCUMA dengan memberi komen di entri sebelum ini mengenai novel terbaik yang pernah anda baca.

nurul syuhada
nurul syuhada
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.