Latest News

(TAHNIAH)Siti Sarah Hamil Lagi, Shuib Excited!!!

Amboi Shuib Sepah ini memang pantas betul menambahkan bilangan ahli keluarganya. Baru sahaja mendapat anak sulung pada 4 Disember 2011, isteri Shuib, Siti Sarah disahkan hamil sekali lagi. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada pasangan suami isteri ini atas berita gembira ini.
siti sarah hamil lagi
Walaupun usia kandungan baru 2,3 minggu, Siti Sarah dan Shuib sagat teruja kerana mereka berdua teringin bermain dengan anak kecil. Untuk makluman, anak sulung mereka, Uwais telah pun berusia 9 bulan dan kini sudah pandai berjalan. Kata Shuib:-
Alhamdulilah, sebelum kami berjumpa doktor dua hari lalu, Sarah sudah pun mengesan kehamilannya dengan menggunakan alat uji kehamilan di rumah. Doktor yang melakukan imbasan kepada perut Sarah memberitahu usia kandungannya masih awal iaitu dalam 2 hingga 3 minggu dan yang kelihatan buat masa ini hanyalah segumpal darah lagi. Kami sangat teruja dengan berita ini, walaupun pada awalnya kami merancang untuk dapat anak lagi selepas Uwais besar sedikit dan boleh sedikit berdikari, namun kami terima pemberian ini dan menganggap ia sebagai rezeki Tuhan. “Sebelum ini, saya ada meluahkan rasa pada Sarah yang saya rindu nak bermain dengan bayi kecil memandangkan anak kami pun sudah sedikit dewasa dan sudah mula pandai berjalan dan Sarah sebenarnya pun punya rasa yang sama.
anak siti sarah
Tahniah sekali lagi kepada Siti Sarah dan Shuib. Semoga semuanya selamat untuk kehamilan kali kedua ini. Abang Nara doakan semoga dapat anak perempuan pulak kali ini. Barulah lengkap sepasang. Tak gitu? Info asal portal Murai.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.