Latest News

Zaquan Adha Anggap Rita Rudaini Meroyan Di Twitter

Sememangnya Twitter adalah tempat untuk meluahkan perasaan bagi sesetengah orang. Kalau anda orang biasa, tak ada siapa peduli dengan kata-kata penuh emosi anda. Namun kalau anda seorang selebriti seperti Rita Rudaini, pastinya setiap tweet yang dihantar boleh menimbulkan persoalan.
zaquan rita meroyan
Susulan kenyataan daripada Ayu Raudhah yang ingin berehat untuk mendapatkan cahaya mata, Zaquan Adha telah menganggap Rita Rudaini meroyan melalui status updatenya di Twitter. Walaupun tweet Rita Rudaini tidak dinyatakan secara khusus ditujukan kepada sesiapa, nampaknya Zaquan dapat menangkap siapa yang dimaksudkan oleh Rita.
zaquan rita meroyan
Walaupun dicop meroyan oleh Zaquan di dalam Twitter, Rita Rudaini membalas dengan menyatakan Zaquan yang sebenarnya meroyan. Makin mendalam konflik keluarga ini sebenarnya.
zaquan rita meroyan
Bagi Abang Nara, kalau dah sampai bab-bab begini, tak perlu rasanya diterbitkan menerusi dunia Twitter atau Facebook. Lagi-lagi kalau anda seorang selebriti. Ramai mata yang memerhatikan anda. Mungkin Rita ada sebabnya tertentu dan memang tiada tempat lain untuk meluahkan isi hatinya.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.