Latest News

ANUAR ZAIN – Anuar Zain Tiga Dekad Muzik, Cinta Dan Sanubari

Anuar Zain sudah bersiap sedia untuk meraikan ulang tahunnya selama 30 tahun dalam industri muzik Malaysia melalui konsert mega pertama beliau di Stadium Putra, Anuar Zain Tiga Dekad Muzik, Cinta dan Sanubari

Anuar Zain
Anuar berkata hari ini, bahawa dia amat teruja dengan sambutan peminat kepada muzik video ‘Ajari Aku’ yang diterima melalui saluran rasmi Youtube Anuar, yang kini telah pun mencapai lebih dari 93,000 hits. Dan, ditambah pula dengan berita bahawa single ‘Ajari Aku’ juga telah memasuki carta radio tempatan.
“Ramai yang bertanya tentang apa yang akan berlaku seterusnya, dengan itu kami telah memutuskan untuk menayangkan sambungan muzik video tersebut melalui lagu ‘Sempurnakan Aku’ buat pertama kali di konsert Tiga Dekat Muzik, Cinta dan Sanubari. Ia adalah hasrat saya untuk melangsungkan tayangkan perdana video muzik ini sebagai hadiah khas untuk semua peminat saya yang akan bersama-sama dengan saya pada malam itu”, Tambah Anuar

Anuar Zain
Berita yang semestinya akan menarik perhatian peminat Anuar Zain yang berada di luar Kuala Lumpur. Pihak Anuar Zain Network juga mengumumkan sebuah kerjasama dengan agensi pelancongan di mana satu pakej perjalanan eksklusif untuk peminat-peminat Anuar dari Kota Bharu, Jertah, Kuala Terengganu, Johor Bahru dan Singapura. Pakej ini dinamakan 3Dekat1Destinasi.
Tiket Konsert Anuar Zain Tiga Dekad Muzik, Cinta & sanubari berharga antara RM88 dan RM698, dimana jualan tiket akan bermula pada 12:00 tgh, pada 12 Disember 2012 melalui laman TiketCharge (www.ticketcharge.com.my) dan cawangan rasminya

Anuar Zain
Diskaun khas awal sebanyak 15% akan ditawarkan kepada 1,000 pembeli pertama, antara 12 hingga 19 Disember. Bagi jualan tiket pukal, sila hubungi Anuar Zain Network di 0124642030
Anuar juga mengesahkan bahawa tiada rancagan pada masa ini untuk mengadakan konsert di Singapura seperti yang dilaporkan. “Yang penting bagi saya sekarang ialah untuk berkongsi perjalanan muzikal saya dengan semua di Stadium Putra, dan berharap agar konsert ini akan menjadi sesuatu yang istimewa untuk semua yang hadir pada malam 16 Februari nanti “
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.