Latest News

Masalah Disiplin Punca Sepahtu Tidak Sertai Maharaja Lawak Mega?

Maharaja Lawak Mega yang ketika ini sedang memasuki musim terbaru bagaikan sedikit sepi tanpa kelibat trio Sepah. Umum maklum Sepah sudah berpecah dan saki bakinya membentuk satu pakatan baru yang diberi nama Sepahtu, membiarkan Mamat berkeseorangan terumbang ambing mengharungi dunia lakonanya .

SHUIB SEPAHTU - USIN UFO
Berkesempatan bertemu dengan Shuib di lokasi pengambaran Usin Ufo baru baru ini memberi kami sedikit gambaran jelas tentang kenapa Sepahtu gandingan duo diantara dirinya dan juga Jep tidak tersenarai sebagai peserta pada kali ini.
“Saya dan jepp tak join Maharaja Lawak Mega (MLM) kali ini bukan sebab kami tidak dijemput, kami sudah diberitahu awal tentang program ini tapi kesibukan diantara saya dan Jep membataskan kami untuk memberi komitmen terhdapap MLM.”

SHUIB SEPAHTU - USIN UFO
“jadi tak betullah kalau ada yang kata kami disingkirkan sebab masalah disiplin. Saya pun kecewa juga sebab tak dapat join MLM ni. Begitu juga dengan peminat Sepahtu, saya tahu rata-rata dari diorang memang nak sangat kami masuk tapi tulah takut tak boleh fokus dan bagi persembahan terbaik.” Ujar Shuib
Tambah Shuib lagi dia meletakkan kumpulan Shiro & juga Jambu sebagai peserta pilihan untuk MLM kali ini berdasarkan sketsa lawak yang telah dipertontonkan sepanjang MLM musim ini.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.