Latest News

Aidil Zafuan Nafi Bakal Kahwin Zarema, Tuduhan Rita Rudaini Tidak Berasas


Hujung minggu lalu, Rita Rudaini tampil dalam sebuah akhbar mendakwa yang suami’nya, Aidil Zafuan bakal berkahwin lain selepas menceraikan dirinya pada 25 Februari ini.

Hari ini, melalui Berita Harian pemain bola sepak pasukan Johor Darul Takzim itu telah tampil menafikan tuduhan tidak berasas yang di’lemparkan isterinya baru baru ini.
“Saya mengaku saya mengenali Zarema. Tetapi bagaimana boleh timbul cerita konon’nya kami akan berkahwin tidak lama lagi? Memang kami ada berkawan tetapi tidaklah sampai ke tahap kenal hati budi”
“Saya baik dengan Zarema disebabkan saya berkawan dengan abang dia. Saya mengaku pernah bertandang ke rumah keluarganya, tetapi tidaklah selalu seperti yang didakwa,” tambah Aidil Zafuan.
Aidil Zafuan juga pelik kenapa isterinya itu tidak bertanya sendiri kepada dirinya tentang hal ini & menganggap Rita Rudaini sengaja menimbulkan isu menjelang sebutan kes cerai di mahkamah Isnin ini.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.