Latest News

Nelydia Senrose Kata ‘Rilek Je’


Mengecapi populariti secara mendadak mungkin boleh mendatangkan kebaikan bahkan keburukan juga kepada seseorang. Hal itu amat di fahami bagi pelakon yang semakin dikenali menerusi drama ‘Setia Hujung Nyawa’, Nik Zaris Nelydia Senrose Nik Sen.

Nelydia Senrose
Mesra di sapa Nelydia, gadis berusia 19 tahun itu akur bahawa populariti yang dikecapinya kini kadangkala boleh membawa bencana kepada dirinya jika tidak diuruskan dengan baik.
“Saya bersyukur dengan apa yang telah saya perolehi pada ketika ini. Siapa sangka dengan sebuah drama tiba-tiba saya menjadi perhatian ramai. Saya maklum akan populariti yang diraih pada masa ini adakalanya akan membinasakan saya kalau saya leka dengan dunia sebegini.”
“Tapi saya tak risau diri saya ini akan terpesong dari kehidupan seharian yang biasa saya harungi. Saya yakin saya mampu membawa diri dengan keadaan sebegini. Apa yang penting jadi diri sendiri.” Ujar Nelydia

Nelydia Senrose
Ditanya pula tentang kontroversi diantara dia dan Qi pada ketika ini pula, Nelydia tenang menjawab yang hal sebegitu tidak akan menjejaskan kehidupan seharianya.
“Bagi saya apa jua hal yang melibatkan gosip semua ni saya akan hadapi dengan ‘rileks’ je. Benda macam ni perkara biasa untuk yang bergelar artis. Saya akan berkawan dengan sesiapa sahaja yang buat saya rasa selesa dan setakat ni saya tak pula membataskan dengan siapa saya nak berkawan.” Kata Gadis Kacukan Siam dan Kelantan ini.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.