Latest News

Tahniah! Fatin AF5 Bakal Berkahwin pada Mei 2013

Masihkah anda ingat akan program realiti Akademi Fantasia yang suatu ketika dahulu pernah mencetuskan satu ledakan fenomena yang amat dasyat kepada peminat hiburan tempatan?

FATIN AF5
Jika ya masih ingatkah anda lagi kepada salah seorang peserta AF musim ke 5 yang mengunakan tag line ‘Ada Style Lah!’. Siapa lagi kalau bukan NURUL FATIN BINTI YAHYA ataupun mesra disapa sebagai Fatin.
Gadis yang berasal dari Johor ini dikatakan bakal menamatkan zaman bujangnya pada hari Ahad, 5 Mei 2013. Khabarnya juga bakal suaminya itu merupakan seorang bekas ahli kumpulan Esdeco iaitu Ejarn dan dikatakan sudah 7 tahun mereka bercinta. Menurut info yang kami perolehi juga, Fatin kini sudah tidak aktif bernyanyi lagi sebaliknya sedang sibuk menguruskan hal perniagaan keluarganya. Jika benar begitu baguslah.

FATIN AF5 & Ejarn
Jika masih ada lagi peminat Fatin sejak dari zaman AF5 jangan risau. Kami di buahmulut.com akan cuba menghubungi beliau dalam masa yang terdekat bagi mendapatkan maklumat yang lebih lanjut lagi tentang perkahwinanya ini yang bakal diadakan tidak lama lagi. Apa-Apa pun tahniah dari kami terlebih dahulu buat Fatin & Ejarn diatas perkahwinan ini.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.