Latest News

Qi Razali Tidak Caras Iqram Dinzly Untuk JJCM

Pada pendapat kami, iqram Dinzly mengacarakan program Jalan Jalan Cari Makan (JJCM) dengan baik sekali, sampaikan teruja juga diri ini untuk mencuba makan di gerai atau restoran yang diketengahkan dalam rancangan kendalian beliau itu.
Namun pihak TV3 mungkin mempunyai perancangan lain kerana khabarnya kontrak Iqram tidak disambung untuk musim baru, sebaliknya bekas pengacara JJCM iaitu Qi Razali dikatakan telah ditawarkan kontrak sebagai pengacara JJCM musim terbaru.

Namun menurut Qi kepada mStar Online, dirinya langsung tidak ada niat untuk mencantas kedudukan sebagai pengacara JJCM dari Iqram.

Sejujurnya saya sendiri terkejut apabila diberitahu Iqram tidak akan muncul dalam musim terbaharu program itu namun saya tidak pasti apakah sebab-sebabnya.
Tawaran yang datang bukan kerana saya berjumpa dengan pihak produksi dan merayu agar mereka menerima saya kembali.
Saya terima kerana mahu kembali aktif dalam bidang pengacaraan yang telah saya tinggalkan hampir dua tahun lalu kerana memberi tumpuan kepada bidang lakonan.
Qi juga mengakui yang dia mengharapkan hubungannya dengan Iqram akan kekal akrab seperti sebelum ini.
Sebelum ini ada media melaporkan yang Iqram tidak berpuas hati dengan keputusan tersebut dan menganggap pihak penerbit memandang sebelah mata pengorbanannya untuk program JJCM.
Hmm, mungkin anda juga ada pilihan sendiri siapakah yang paling best sebagai pengacara JJCM? Nyatakan pendapat anda di ruangan komen.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.