Latest News

Shila Amzah Kecewa Gambar Minum Milo Dipolitikkan


Ok serius Abang Nara rasa nak gelak pun ada (sebenarnya dah gelak dah pun). Inilah harga yang perlu dibayar apabila anda menjadi seorang selebriti lebih-lebih lagi bila pilihanraya semakin dekat. Kesian kat Shila Amzah yang gambar minum Milo kotak pun telah dipolitikkan oleh di dalam sebuah blog.
shila milo

Antara petikan tulisan di dalam blog tersebut ialah:-
Pergh!!!! Rupa-rupa penyanyi Shila Amzah anak gadis N.D Lala dalam senyap-senyap kutuk kaw-kaw produk ada tempelan dan jenama 1M’sia. Kutukan itu secara tidak langsung memperlekeh dan pandang rendah slogan 1M’sia yang menjadi teriakkan dan kemegahan Najib Razak. N.D Lala diketahui umum sebagai penyokong tegar UMNO tapi anak gadisnya pula dilihat semacam tidak berkenan dengan UMNO. Petanda buruk untuk masa depan UMNO dan petanda baik untuk Pakatan Rakyat. Jika diambil kisah ini sebagai kayu ukur sokongan anak-anak muda, sudah jelas majoriti dari mereka menyokong padu Pakatan Rakyat. Tidak boleh dinafikan.
shila miloSeperti yang anda baca di atas, Shila Amzah telah memaklumkan yang perkara tersebut adalah fitnah semata-mata. Nampak jelas memang ada pihak yang cuba mengambil kesempatan. Abang Nara tak sangka gambar minum Milo pun boleh dijadikan sumber. Nampaknya artis kalau nak minum air suam pun kena berhati-hati selepas ini. Hehehe.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.