Latest News

(TAHNIAH)Alyah Kini Tampil Dengan Imej Bertudung


Seorang demi seorang selebriti wanita Malaysia mengambil langkah untuk menutup aurat dengan mengenakan tudung. Terbaru, Alyah telah tampil dengan imej tersebut sekembalinya daripada menunaikan umrah baru-baru ini. Abang Nara suka sangat tengok Alyah bertudung. Comel ~~
alyah bertudung

Semoga dengan penghijrahan ini, Alyah akan lebih tenang dan bersemangat untuk meneruskan kehidupan. Berkata kepada Mstar Online, Alyah memberitahu keputusan ini diambil seiring dengan usianya yang semakin meningkat.
lhamdulillah, sejak menunaikan umrah, saya nekad untuk terus berimej sebegini. Perubahan ini juga disebabkan satu insiden yang tidak boleh saya kongsi di sini di mana ia membuatkan hati saya terbuka untuk mengubah imej saya. Tambah pula dengan usia yang semakin meningkat, sudah tiba masa untuk saya berubah ke arah kebaikan.
alyah bertudung
Abang Nara turut tertarik dengan kata-kata Alyah di bawah ini:-
Saya percaya apa yang dilakukan sekarang ini adalah untuk masa depan sendiri. Sebelum ini saya tercari-cari dan tertanya-tanya dengan pelbagai nasib buruk yang menimpa ke atas diri saya. Tetapi apabila difikirkan balik, mungkin ada hikmah atas segala kejadian yang berlaku sebelum ini. Saya sukakan fesyen dan saya masih lagi Alyah yang dulu. Cuma penampilan sahaja yang berubah. Sekarang ini saya kembali membuat pelbagai kajian dan memikirkan fesyen-fesyen bertudung yang sesuai untuk saya
alyah bertudung
Semoga Alyah tidak tampil dengan fesyen bertudung yang pelik-pelik. Yang penting biarlah rambut tertutup kesemuanya. Tahniah sekali lagi kepada Alyah atas perubahan ini. 6 lagi gambar Alyah bertudung dengan membaca entri ini sepenuhnya.

alyah bertudung
alyah bertudung
alyah bertudung
alyah bertudung
alyah bertudung
alyah bertudung

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________
sumber

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.