Latest News

Saya Mampu Tanggung Makan Minumnya – Ibu Eina Azman


Setelah hampir seminggu kontroversi melanda di antara Afiq Muiz, ibunya dan Eina Azman, semalam ibu Eina Azman, Amy Roshaida tampil menerusi Harian Metro untuk menepis dakwaan yang anaknya merupakan kaki kikis.
ibu eina azman
Dakwaan mengikis ini timbul apabila wang Afiq Muiz sebanyak RM30,000 lesap digunakan dalam tempoh masa sebulan. Kata ibu Eina Azman:-
Eina tidak pernah mengikis wang Afiq kerana saya mampu menanggung makan minumnya. Tambahan pula saya menganggap Afiq seperti anak sendiri kerana dia sering mengadu masalah selepas keluar rumah. Saya harap selepas ini tidak timbul lagi isu Eina dituduh mengikis wang Afiq kerana saya mempunyai wang untuknya.
afiq omMungkin kerana geram dengan dakwaan ini, ibu Eina Azman nekad untuk meneruskan saman terhadap ibu Afiq. Nampak gayanya kita tunggu sahajalah kes ini dibawa ke mahkamah. Buat masa ini, semoga semua pihak yang terlibat tidak mengeluarkan sebarang kenyataan bagi meredakan keadaan.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.