Latest News

Zain Saidin Mohon Maaf Terbuka Menerusi MeleTOP



Zain Saidin Mohon Maaf Terbuka Menerusi MeleTOP | Kontroversi yang melanda Zain Saidinkini dianggap selesai apabila beliau memohon maaf secara terbuka setelah dipertemukan dengan Chef Adu, Chef Jo dan Chef Zubir didalam rancangan meleTOP.
Zain Saidin Mohon Maaf Terbuka Menerusi MeleTOP


Isu Zain di Masterchef Selebriti tersebar secara luas di media massa, facebook, blogger diatas kelantangan Zain yang mempertikaikan isu panas sewaktu program tersebut sehingga mempertikaikan rasa hilang hormat dengan juri yang jauh lebih tua dari Zain.


Disebabkan itu, pihak meleTOP telah mengundang kedua-dua pihak iaitu Zain dan para “Guru” di Masterchef iaitu Chef Jo, Chef Zubir dan juga Chef Adu. Kedua-dua pihak diberi peluang untuk bersemuka kembali selepas kes itu berlaku. Maka tidak benarlah seloroh Zain iaitu “Jika tidak diberi peluang, tunggu rayalah baru minta maaf”.

Zain dilihat mengunakan kesempatan itu untuk meminta maaf secara terbuka terhadap para guru di Master Chef Selebriti 2 ini. Para “guru” di Masterchef juga menerima maaf yang diterima daripada Zain disebabkan mereka menganggap Zain sebagai anak sendiri dan apa yang dilakukan mereka adalah untuk memberi tunjuk ajar sebagai bapa.

Apapun perkara ini telahpun selesai, diharap tiada lagi isu berbangkit berkenaan Zain Saidin di Masterchef Selebriti 2.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.