Latest News

Syafie Naswip Abai Pelajaran Kerana Lakonan

Dengan usianya yang sudahpun memasuki umur 21 tahun, bekas pelajar Sekolah Menengah Gombak Setia, Selangor ini mengambil keputusan untuk menangguhkan pelajaran di peringkat pengajian tinggi hanya semata sayangkan bidang lakonan.

Shafie Naswip
Tambah anak muda warga kota ini juga tawaran lakonan menarik yang diterimanya pada ketika ini menjadi alasan kukuh kenapa dia nekad tidak mahu mengikuti jejak rakan sekelasnya ke Universiti.
“Kalau ikutkan saya dari tahun lepas saya dah nak sambung belajar, tapi tulah time dah pasang niat nak belajar inilah tawaran lakonan datang. Yang buat saya tak boleh tolak tawaran tu sebab watak yang dibagi memang semua best-best, rugi pula saya rasa kalau tolak”.
“Itu sebab kenapa saya tangguhkan dulu niat nak sambung belajar. Bagi saya lebih elok untuk fokuskan dulu kepada bidang lakonan kemudian baru sambung belajar.”

Shafie Naswip
Jelas Shafie juga keputusan ini tidak mendapat halangan dari keluarga kerana kedua ibubapanya menyerahkan sepenuh kepercayaan kepada dirinya untuk merancang masa depan sendiri.

“Alhamdulillah ibubapa saya faham dengan sikap saya dan diorang pun tidak ada mendesak saya untuk suruh sambung belajar. Kata diorang pandai-pandai la saya nak rancang masa depan sendiri & jika tiada apa-apa halangan mungkin tahun depan saya akan sambung belajar” Ujar Shafie ketawa.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.