Latest News

Yazid Kecewa Anggota Kumpulan Search Tak Datang Melawat

Pedih. Memang pedih ayat yang dikeluarkan oleh Yazid ini. Memang siapa yang makan cili, dialah terasa pedasnya. Untuk anda yang tidak tahun, pemain dram kumpulan Search ini telah pun dimasukkan ke hospital akibat kegagalan buah pinggang sejak hari raya ketiga.
yazid
Menurut Yazid, kesemua anggota Search yang lain sudah pun mengetahui dirinya dimasukkan ke hospital. Sayangnya tiada seorang pun yang datang melawat. Kata Yazid kepada Utusan Malaysia:-
Saya tidak tahu mengapa mereka tidak datang, mungkin kerana mereka sibuk beraya dengan keluarga masing-masing atau mungkin juga mereka tidak suka mengunjungi orang-orang sakit seperti saya.
Biasalah resam manusia, sewaktu sihat semuanya baik-baik sahaja tetapi apabila saya sudah sakit seperti ini, tiada siapa yang mahu mengambil tahu

Mungkin anggota kumpulan Search yang lain masih dalam mood beraya sehingga tidak sempat untuk meluangkan masa melawat rakan seperjuangan mereka. Semoga selepas ini, dapatlah bertanya khabar dengan Yazid dan menjenguknya di hospital. Barulah rakan sejati dan bukannya rakan semasa hendak buat konsert sahaja. Tak gitu?

______________________________________________________

Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.