Latest News

Saya Ialah Mizz Nina Yang Baru – Mizz Nina

Perubahan imej yang ditampilkan oleh penyanyi hip-hop yang dikenali di peringkat antarabangsa, Mizz Nina mengejutkan banyak pihak. Kalau dulu dia dikenali dengan imej lincah dan seksi, sejak kembali dari menunaikan haji di Makkah sebulan lepas, Mizz Nina telah tampil dengan imej bertudung dan lebih sopan.

Menurut Mizz Nina kepada MalaysianDigest, dia sememangnya sedang membuat perubahan dalam hidupnya dari segi hala tuju, walau masih mengekalkan nyanyian sebagai karier.
Alhamdulillah selepas pulang dari menunaikan haji, kehidupan saya berjalan seperti biasa dan tiada banyak perubahan. Saya bertambah gembira dan bahagia. Peluang dapat mengerjakan haji dengan suami adalah ibarat seperti satu pengalaman temujanji paling indah dalam hidup saya.
Saya juga boleh katakan yang saya adalah Mizz Nina yang baru. Tapi imej berhijab tak menyekat saya untuk teruskan karier nyanyian cuma hala tuju saya dah berubah. Lagu-lagu yang saya nyanyikan akan lebih matang dan dari segi persembahan saya juga berbeza dan sesuai dengan imej saya sekarang.
Dalam masa terdekat ni saya akan membuat persembahan pentas. Saya akan buat bila saya dah betul-betul bersedia. Dan saya rasa kalau sebelum ni saya pernah berkolaborasi dengan beberapa artis luarnegara, saya rasa mungkin tidak ada lagi projek seperti itu
Menurut Mizz Nina juga, dia tidak kisah jika video atau lagunya semasa masih dengan imej lama dimainkan oleh mana-mana pihak kerana itu diluar kawalannya
Saya masih perlahan-lahan menyesuaikan diri dengan imej sekarang. Pada saya yang lepas tu biar lah lepas. Andai kata kalau gambar atau muzik video saya yang dahulu di keluarkan atau dimainkan semula, saya tidak kisah. Kerana semua itu bukan atas kawalan saya. Pada saya apa yang berlalu biarlah ia berlalu.
Kami bersetuju dengan Mizz Nina. Perkara lepas biarlah lepas dan semoga Mizz Nina dengan imej baru akan lebih sukses. Ternyata imej menutup aurat bukan merupakan halangan untuk berjaya dalam seni nyanyian seperti yang telah dibuktikan oleh Yuna sebelum ini. Bersama kita doakan.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.