Latest News

Suami Wanita Terbabit Skandal Whatsapp Hairan Adi Putra Nafi Kenal Isterinya

Sebelum ini kecoh dunia hiburan tanah air apabila seorang lelaki telah tampil dengan pengakuan yang pelakon lelaki popular, Adi Putra, atau nama sebenarnya Mohd Hadi Putera Halim, 32, telah menghantar mesej lucah melalui aplikasi telefon Whatsapp kepada isterinya.

Semalam, wartawan Zubir Bipop telah menulis di Berita Harian Ahad dalam sisipan Bipop yang lelaki tersebut yang bernama Amiruddin Osman, 56, juga tampil semula untuk memberikan pendapatnya mengenai khabar yang mengatakan Adi telah berjumpa dengan individu berpengaruh untuk meminta bantuan bagi kesnya digugurkan.
Saya terdengar cerita Adi ada bertemu seseorang minta bantuan individu berkenaan untuk menggugurkan kes beliau. Tapi, saya yakin pihak berwajib akan menjalankan tugas mereka dengan telus. Saya dimaklumkan kertas siasatan berhubung kes ini sudah disiapkan, begitu juga keputusan laporan forensik.
Menurut lelaki itu, isterinya yang bernama Nooraida Abdul Mutalib, 30, dikenali oleh pelakon itu melalui laman perkongsian foto Instagram Aidaannefasha
Namun, saya hairan mengapa Adi menafikannya, walhal dia sendiri mengaku dengan saya beliau mengenali Nooraida. Ketika mereka mula berkenalan, Nooraida sudah memaklumkan mengenai status dirinyanya sebagai isteri, sebaliknya Adi tidak mengendahkannya.
Malah Adi terus menggoda isteri saya. Bagi saya nak ‘nakal’ boleh, tapi jangan kacau isteri orang! Isteri saya mengaku, dia teruja apabila seorang artis popular seperti Adi ‘melayannya’.
Amiruddin turut berharap yang Adi akan dibicarakan di mahkamah dalam masa terdekat.
Sebelum ini isu skandal Adi ini seolah-oleh telah sejuk dengan timbulnya kontroversi artis lain seperti Aeril Zafrel dan Wawa Zainal, namun minggu ini isu ini timbul semula. Bersama kita nantikan apakah hasil siasatan pihak polis berhubung kes yang menggemparkan ini.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.