Latest News

Zubir Bipop Mohon Maaf Terbuka Kepada Ummi Nazeera Dan Keluarganya

Sebelum ini, Zubir Bipop dalam ruangan pojoknya di Berita Harian (BH) Ahad telah menulis mengenai Ummi Nazeera yang dikatakan telah berkahwin secara rahsia dengan pelakon Aeril Zafrel dan penghijrahan Ummi juga dikatakan disebabkan oleh pelakon itu ingin menyesuaikan diri dengan imej Islamik yang ditampilkan oleh Aeril.
Bagaimanapun, melalui akaun Twitternya Ummi menafikan perkara itu dan menuntut Zubir memperbetulkan keadaan. Menurut Ummi, dia tidak perlu lelaki atau perkahwinan untuk berhijrah.

Selepas itu, dalam BH Ahad lepas, Zubir telah membuat permohonan maaf secara terbuka terhadap Ummi dan keluarganya atas gosip tersebut yang dianggap sekadar dicipta oleh pihak tidak bertanggungjawab seperti yang ditulis oleh beliau:-
Zubir mohon maaf secara terbuka terhadap Ummi dan keluarganya atas penerbitan gosip berkenaan. Apabila Ummi sudah menafikannya menerusi Twitter, Zubir anggap gosip berkenaan sekadar khabar angin yang sengaja dicipta atau direka pihak tidak bertanggung jawab untuk memanaskan lagi isu pernikahan Aeril-Wawa. Harap pihak lain tidak menyibuk!
Bagaimanapun tidak dapat dipastikan pula mengapa Zubir tidak memohon maaf terhadap Aeril yang juga dikaitkan dengan gosip berkenaan. Sebelum ini beberapa kali gosip yang disampaikan Zubir telah terbukti benar walaupun dinafikan oleh para artis terlibat pada mulanya.
Cuma kali ini,  permohonan maaf dari Zubir mengesahkan bahawa cerita Ummi berkahwin rahsia dengan Aeril yang ditulis itu hanyalah khabar angin saja. Kita doakan yang terbaik saja untuk Ummi Nazeera yang semakin manis dengan imej Muslimah setelah penghijrahannya.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.